Trains13's Club Penguin Cheats

March 13, 2009

Clubpenguin Pictures from us..i guess…

Filed under: Uncategorized — Zapper903 @ 7:34 pm

hey ppl well i just wanted to show you guys some of the pictures i take around cp mostly there me and my friends and you guys can be in them i guess..?! idc..and today is Trains birthday so he said if his mom lets him we might get a site css =] i want silver is the new black..>=\  cuz it’s bigger soo yaa ok heres some stuff from me and pigpen and all you can do some to if you want ok heres the 2 newest ones

thats me, my best friend Mumble and Corn chipper idk who that other person is… =/ lol

OMG! me and kellym! um wow i think this is my um 4th time seeing her this year =/

me and my good friend Wwe Ryan(Adams little brother) and my other best friend Kc!

Plonk and Joe Attacked Frozen dock!! :O

me at jedi’s igloo party

thats us at Trains igloo after he logged off

my friend Wottles made this for me and my friends please ask for using!!!!

and heres my player card well thats all the pics for now i will get more to show untill then Waddle on

-Zapper903

Advertisements

4 Comments »

  1. Sweet hope I can meet some of them!

    Comment by Skipper673 — March 13, 2009 @ 9:00 pm

  2. hey Skip ya i know i meet alot of famous ppl x] hahaha but ya i’ll help you meet more if you want just wait till Trains’s birthday tomorrow!
    -Zapper903

    Comment by Zapper903 — March 13, 2009 @ 9:58 pm

  3. 😮 O.o that guy Pingpong37 in picture #3 with Wwe Ryan is my buddy!pingpong is wearing the red vest 1st aniversery party hat and a red guitar! hes my buddy, do u know him?

    Comment by Rock71 — March 14, 2009 @ 10:43 am

  4. yes he talks to me on heyshady but wow this is my 4th time this year seeing kellym ya i know..you guys are thinkin wow only 4 times? and he meets everyone x] ya ya say what you want lol

    Comment by Zapper903 — March 14, 2009 @ 2:55 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: